Circuite active pentru tineri – by Travelship

Suntem 3 tineri (Anda, Ionut si Stefan) pasionati de calatorii si...dornici de a descoperi lumea. De aceea am creat

TRAVELSHIP si CIRCUITELE ACTIVE pentru tineri, cu ghid local si tineri din toate tarile! 😊

Prin circuitele active ne dorim sa iti dam libertatea de a alerge o perioada flexibila in care vrei sa pleci in vacanta si sa te conectam cu alti tineri din lumea intreaga pentru a avea parte de un grup la fel de pasioant de calatorii ca si tine!

Grupurile formate nu sunt mai mari de 15-18 persoane si inseamna adesea o atmosfera dinamica, cu glume, povesti seara la o terasa sau la un foc de tabara, intamplari funny si, de ce nu, petreceri pe cinste. La final, vei ramane cu prieteni noi din toate colturile lumii si cu aminitiri memorabile!

Asa ca… CIRCUITELE ACTIVE gandite de noi pentru tine merg cel mai bine cu sloganul “Life is a daring adventure or nothing at all!”

Ce sunt CIRCUITELE ACTIVE pentru tineri cu Travelship?

Daca ai ajuns aici, probabil te numeri printre cei carora le creste adrenalina cand aud de locuri noi, care se entuziasmeaza cand vine vorba de experiente cu localnicii din diverse colturi ale lumii sau de aventuri precum safari in desert, zipline, scuba sau trekking prin jungla. Nu esti genul sa te lase indiferent misteriosul Machu Picchu, o vizita la Rio de Janeiro sau, de ce nu, o plimbare la apus, calare pe camila din desertul Sahara.

Sfatul nostru e sa nu amani prea mult pentru ca viata e scurta si nu stii niciodata unde te va duce, asa ca de ce sa lasi pe “la anu’“, ce poti face chiar anul acesta? Si pentru ca noi am organizat mai multe vacante, ce putem spune este ca suntem fanii excursiile de grup, iar daca sunt organizate de altcineva, asta nu face decat ca lucrurile sa fie mai simple.

Ne-am pus la bataie experienta acumulata in toti anii de calatorie si am ales un mix de destinatii cu plaje de vis, experiente unice cu localnicii, aventura, gastronomie locala sau trekking in natura. Am creat traseul, am facut toate rezervarile si am aranjat totul cu un ghid local ce te va insoti alaturi de un grup de alti tineri din toata lumea, pe tot parcursul!

Te asteptam sa revii si sa ne spui cele mai tari povesti adunate din calatoria ta! Ionut, Anda si Stefan, “Prietenii de la Travelship”.

De ce sa alegi CIRCUITELE ACTIVE pentru tineri cu Travelship?

• Iti dam posibilitatea de a fi flexibil in a alege perioada de calatorie, asa ca nu mai exista nicio scuza de tipul “seful nu ma lasa! “ 😊
  • Nu mai amana pentru “la anu’“ vacanta mult dorita din lipsa de timp pentru a face toata planificarea, ne ocupam noi de toate, tu doar ai grija sa iti faci bagajul! !
  • Un astfel de circuit este creat pe forma unui “grup dinamic si international”, in care aproape toti participantii sunt tineri si impartasesc din plin pasiunea si dorinta de a descoperi lumea, de a avea parte de aventura si de a interactiona cat mai mult cu cei din jur!
  • Esti mai in siguranta! Sunt destinatii pe care poate le eviti pentru ca se zvoneste ca siguranta nu e punctul lor Totusi, ti-ai dori sa ajungi acolo, iar alaturi de un grup organizat si de un ghid local ce te va insoti pe toata perioada calatoriei, scad sansele de a avea vreo problema. Vorba aia, “Unde-s multi, puterea creste!“ 😊

Rating general: 4.9 out of 5

Traseu si experiente:
Organizare:
Atmosfera grup:
Raport calitate pret:
Personalizare & flexibilitate:

Testimoniale

Catalina Constantin

Am fost intr-o excursie cu Anda, Ionut si alti 12 (!) oameni in Peru & Columbia. Prima excursie cu un grup atat de mare, dar cu siguranta nu ultima. A fost si prima excursie in care nu m-am ‘bagat’ la partea de organizare deloc – pt ca stiam ca sunt pe maini bune. Daca in mod normal ma ocupam de traseu, obiective, pierdeam o gramada de timp cautand cea mai buna varianta de a ajunge din punctul A in punctul B, acum am salvat multe ore lasandu-i pe ei sa se ocupe de toate detaliile. Si am facut bine. :) A fost o excursie cu de toate – am si vizitat diverse obiective, am avut si experiente inedite (cum a fost, de exemplu, sandboarding-ul sau excursia la Machu Picchu), am stat si la plaja, am fost si in desert… nu am ratat nimic. :) O excursie gandita in cel mai mic detaliu, de la A la Z, in care m-am relaxat si deconectat, in care am invatat de la oameni din alte culturi. Recomand cu cea mai mare caldura. :)
Citește mai multe pareri

Claudia Curteanu
Vacantele cu prietenii de la Travelship au fost cu siguranta printre cele mai bogate experiente din calatorii, le recomand tuturor tinerilor. Si spun tinerilor pentru ca programul este bine organizat si plin de activitati/experiente, atmosfera de grup e foarte faina, insa poate deveni obositor daca te astepti doar la relaxare. In Brazilia mi-a placut foarte mult traseul pe Coasta de Vest unde am descoperit plaje mai restrase, cu peisaje de vis.

Andra Stegaru
O super experienta! Cei de la Travelship au avut grija ca totul sa fie perfect, atmosfera prietenoasa si experientele unice au facut ca vacanta mea alaturi de #Travelship sa fie wow. De abia astept urmatoarea excursie :)

Marius Curteanu
Misto vacantele cu Travelship, atmosfera faina, am vazut multe locuri, am petrecut, ne-am distrat, conditii foarte bune. In Brazilia mi-a placut experienta junglei, iar in Thailanda noaptea in care am petrecut cu alti calatori pe insula Phi Phi, sunt momente pe care ti le amintesti mereu.

Alex Surdu
Aproape toate excursiile mari in afara Europei le-am petrecut cu prietenii de la Travelship si toate au fost peste asteptari. Ei negociaza mereu si gasesc cele mai bune oferte. Pentru ca planifica tot in cele mai mici detalii descoperi garantat cele mai interesante lucruri ale tarii pe care o vizitezi, mai ales cand ai putin timp la dispozitie. Daca mergi in excursie cu Travelship nu vei fi dezamagit.

Raluca Surdu
Am fost deja in 5 excursii in afara Europei cu Anda si Ionut de la Travelship si toate au fost minunate. Sunt foarte atenti la detalii si planifica tot cu mare grija. Excursiile au fost un mix perfect intre aventura, cultura si interactiune cu localnicii. In plus, intotdeauna e fun sa calatoresti in grup. Recomand oricand o excursie cu Travelship.

Razvan Jipa
Inca din prima vacanta, Anda si Ionut mi-au demonstrat ca ei pot organiza o vacanta exotica stabilind un itinerariu perfect si estimand un buget redus. Impreuna am descoperit tari minunate cu peisaje incredibile unde am petrecut clipe minunate pline de entuziasm. In topul preferintelor mele se afla Bali, insula unde se imbina cel mai bine paradisul exotic, unde te poti relaxa pana seara tarziu pe plajele cu nisip fin, culturile de orez frumos terasate, dar si cultura complexa si bine pastrata prin templele vechi de mii de ani. Pentru mine Travelship este un mix bun: calatorie fara griji, prietenie si experiente noi.

Alina Chesca
Prima mea calatorie in afara Europei a fost vacanta in China, organizata de prietenii de la Travelship. Traseul a fost pus la punct pana la cele mai mici detalii de ei, eu doar m-am bucurat de calatorie :). Ii recomand cu incredere, le multumesc si ii admir pentru dedicatia de care dau dovada in organizarea vacantelor de vis. Este foarte usor si placut sa calatoresti alaturi de “exploratorii” de la Travelship. Setea lor de calatorie si bucuria de a descoperii omeni, culturi si locuri noi este molipsitoare. Big like for Travership

Georgiana Dascalu
Pe Anda si Ionut i-am cunoscut prin intermediul unor prieteni comuni si m-a incantat foarte mult ideea de a calatori intr-un grup de tineri de aceeasi varsta cu mine si care vor sa exploreze cele mai frumoase locuri din lume. Am decis sa merg cu ei in Peru si Columbia, unde am vazut si trait experiente unice pe care mi le voi aminti mereu cu placere. Abia astept urmatoarea destinatie cu Travelship!

Costin Nicolae
Fiecare excursie cu prietenii de la Travelship este o adevarata experienta. Am fost impreuna in China, Peru si Columbia. Toate au fost custom made, pentru ca am vazut si experimentat lucruri care nu se afla in itinerariul niciunei agentii de turism, iar planificiarea a fost exemplara si intotdeauna am atins toate obiectivele propuse. Cu siguranta vom merge impreuna si in viitoarele lor excursii.

Oana Oanka
Am fost cu Travelship in Peru&Columbia si a fost superb. Organizare perfecta si ne-am simtit superb all the time :) Recomand, Ionut cu Anda chiar inteleg ce inseamna sa calatoresti in adevaratul sens al cuvantului!!:)

Oana Buica
Excursia organizata de cei de la Travelship in Peru și Columbia a fost o experiența unica!

Epure Madalina
Am fost in 3 excursii cu Travelship si am fost de fiecare data mai mult decat incantati de traseul planificat cu atentie, atmosfera de grup si nu in ultimul rand de experientele traite impreuna. Nu sunt un tur operator care incearca sa profite la maxim de timpul disponibil de multe ori neavand sentimentul ca ai fost in concediu, ci mai degraba la un fel de "job de vizitat". De fiecare data au adaptat traseul pentru tot grupul, si pentru cei activi si cei mai putin (ca noi), reusind sa obtina un echilibru intre timp, obiectivele not to be missed si experienta culturala. Cu siguranta vom mai calatori impreuna si ne vom bucura de atmosfera de grup fun si in acelasi timp organizat, pe care nu am avea-o mergand singuri…recunosc, suntem orientati spre mai multa relaxare cand vine vorba de concediu sau invers, planificam prea multe lucruri de facut si nu reusim sa le bifam pe toate sau sa ne bucuram de timpul liber. Recomand Travelship oricui vrea sa experimenteze noi culturi si sa vada peisaje nemaipomente, cu un buget planificat atent si colegi de excursie care devin, si fara sa vrei, prieteni.

Roxana Grigorescu
Alaturi de Travelship am facut deja cateva calatorii de suflet in China, Peru si Columbia. In primul rand, trebuie sa spunem ca am simtit ca suntem alaturi de prieteni intr-o aventura fabuloasa. Circuitele lor imbina foarte bine aventura, cultura, experienta locala, traditiile si locurile fabuloase. Intodeauna vei simti ca esti calator pe acele locuri si nu turist. Ne-au placut la nebunie: tara aleasa ca destinatie, traseul, organizarea, personalizarea, atmosfera de grup si lucrurile ar tot putea continua. Abia asteptam sa descoperim alaturi de ei noi destinatii si aventuri.

Mihai Constantinescu
La excursiile cu Travelship imi place ca pot sa las absolut toate detaliile pe mana lor, fara nici o grija. Se ocupa de traseu, transport, intrari, cazari si everything in between. Cand e cazul negociem redesenari de traseu, adaugam obiective sau renuntam la ce ar fi prea inconvenabil. Ne-am distrat mult si simtit f bine de fiecare data. O mare aventura si o excursie speciala impreuna a fost cea din Iordania. Initial aveam indoieli asupra sigurantei tarii in general dar f bine a făcut Ionuț cand ne-a explicat care e de fapt situatia, cu Iordania o oaza de liniste si comori unice in Orientul Apropiat. Senzational! Abia aștept sa exploram impreuna Africa :).

Rares
M-am simtit foarte bine si intr-o organizare perfecta alaturi de cei de la Travelship! Va multumim si asteptam Africa!